7 Mayıs 2012 Pazartesi

MINT GREEN TREND

Bu sezon heryerde neon renkleri görür olduk.İçimiz kıpır kıpır olmaya başladı yazın bu rengarenk capcanlı renkleriyle...Neon  renkler çok moda ama bir de pastel renkler var onları da unutmamak lazım.Neon renklerin o cart etkisini biraz yumuşatacak çok güzel bir renk var bu sezon vitrinlerde sokaklarda...su yeşili diğer bir adıyla mint yeşili yani mint green:)İngilizce okadar günlük hayata girdi ki yeni trendleri konuşurken su yeşili deyince tam rengi bazen anlayamıyoruz bile ama mint green dediğimiz de haaa tamam anladım hangi renk olduğunu diyoruz.Evet mint green heryerde kıyafette ,aksesuarda, kırtasiye eşyalarında, mobilyada, mutfak malzemelerinde, hayatımızın her köşesinde.Ben de biraz bu renkle ilgili görsellere bakayim dedim ve kendimi sadece giyimle sınırlamak istemedem şöyle ortaya karışık birşeyler olsun istedim.Kendimizi bu güzel rengin büyüsüne kaptıralım istedim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...