11 Ağustos 2012 Cumartesi

MİNİĞİMLE EVDE BAŞBAŞA

 Geçen hafta miniğimi annane ve dedesiyle bırakıp tatile gitmenin ve ondan 5 gün ayrı kalmanın vicdan azabıyla tatil dönüşü kızımla başbaşa bol bol vakit geçirdik.Bu hafta onu yuvaya da göndermedim ve beraber hasret giderdik.O da ben de birbirimizi çok özlemişiz:) Eee tabii evde öyle boş boş oturmak olmuyor belki bana göre olurda Dero'ya her an bir aktivite lazım.İki dakika koltuk ta oturmuyor bile bir hareket bir hareket:)Durum böyle olunca O'nu oyalayacak birşeyler yapmak lazım.Daha önceki yazımda çocuklarla yapılacak bir faaliyetten bahsetmiştim.Hemen gerekli malzemeleri hazırladım ve başladık faaliyet yapmaya:):)


Nohut,mercimek,sehriye,bulgur evde ne varsa hepsini farklı kaselere koyduk tabıı bunların Derin yaptı ve çok keyif aldı.Biraz ortalık batıyor ama olsun süpürürsünüz olur biter.Miniğinizin sizinle başbaşa keyifli vakit geçirmesi herşeye değer:)



 Kağıda çizdiğimiz resimlere yapıştırcı sürüp üzerlerini farklı renklerdeki malzemelerimizle süsledik.Sonra da kurumaya bıraktık.Bir heyecanla akşam babası gelince yaptığı faaliyeti gösterdi.'Gel babacım bak burda ne var:)Bunu ben yaptım çok güzel oldu' diyerek nasıl yaptığını anlattı.O'nun heyecanla anlatmasını izlemek benim için çok keyifliydi.

Bence evde miniğinizle bu faaliyeti mutlaka deneyin.Siz de bizim gibi çok keyif alacaksınız:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...