23 Kasım 2012 Cuma

MOR SAÇLAR


Mevsimlere,ruha halimize göre saç rengimizi değiştiriyoruz.Kış gelince saçlar koyulaştırılır, ilkbaharla beraber yaza doğru saçlarımızın rengin açar,balyaj attırırız.Ama bu kış saçlar da çok renkli olacak gibi:)Mor bu sezonun moda rengi.Ben denermiyim 'HAYIR' ama resimler güzel görünüyor.Belki denemek isteyenlere fikir verebilir diye düşündüm.Ama bence mor rengi deneyecekseniz sizinle paylaştığım bu resimlerde ki tonu yakalamaya çalışın:):)Renkli bir kış olması dileğiyle....














 images via internet

3 yorum:

  1. Meraba :))
    Dünkü harika geceden sonra bloguna geldim o da harika :)
    Mor saçlara bayıldım özellikle ikincisi tam benlik.

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cansın merhaba; gercekten güzel bir geceydi,ben de gece eve gelince biraz bloguna bakindim ve hemen takipcin oldum:) çok keyif aldım yazılarından ve bu haftasonun vakit ayırıp ayrıntılı dolaşacağım yazılarını.
      mor saçlardan benim de tercihim bir ve ikinci olan ama denermiyim ??? mümkün değil:)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ben de detaylı inceleyeceğim. Sen bu halinle çok güzelsin başka şeylere gerek yok hiç :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...