8 Aralık 2011 Perşembe

İLK SİNEMA DENEYİMİ

Derin'le ilk sinema deneyimimiz 'Şirinler 'di.Sinema öncesi Derin'e film izlerken uyulması gereken kurallardan bahsettim.Henüz 2.5 yaşında olduğu için uzun süre sinemada oturabileceğini düşünmüyordum.En kötü yarisinda çıkarız diye düşündüm.Sinema kurallarimiz:
 *ışıklar açılana kadar ayağa kalkmak yok
 *konuşmak yok
 *bağırmak yok
 *koltuğun üstüne çıkmak yok
 *ağlamak yok
Kuralları Derin'e iki gün öncesinden anlatmaya başladım.O da cok heyecanlandi.Ve Aşkım bütün anlattiklarima uydu.Arada sirada arka koltuktakilere dönüp bakıyor ve sessizce kulağıma  'Anne bak mısır yiyorlar' diyordu. Ben de ona ışıklar yanınca ayağa kalkabileceğimizi ve ona mısır alacağımı söyledim.Çok sevindi.İlk defa sinemaya gitmek böyle birşey olsa gerek.Her anından heyecan duydu.O mısırı öyle keyifle yedi ki ben filmden çok onu izlemeyi tercih ettim.İkinci yarının başlayacağını söyleyince de 'aaa bir daha mı izleyeceğiz Oleyyy ' dedi:)
Kızımla gittiğimiz ilk sinema ikimiz için de çok güzel bir deneyimdi.En kısa zamanda bunu tekrarlamak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...