15 Haziran 2012 Cuma

BU GÖZLÜKLER ÇOK HAVALI:)


Bu yaz sanki önceki senelere göre daha bir renkli daha bir canlı.Bu yaz neon renkli kıyafeti ve aksesuara olmayan yok sanırım.Tabii yazın gelmesiyle kışın bile taktığımız koyu renkli gözlükleri bir kenara atmanın zamanı geldi de geçiyor bile.Gözlükler de bu sezonun canlılığından nasibini almış.Rengarenk gözlükler  dikkat çekici modelleriyle cıvıl cıvıl görünmezini sağlayacak.Sizin için birkaç model seçtim.Ben de aralarından bir tanesini kendime seçtim bile.Bu gözlükleri Asos.com satın alabilirsiniz.Fiyatları çok uygun.Bu modanın da geçebileceğini düşürsek bu yaz sizi kurtacak hem de bütçenizi çok sarsmayacak.Seneye  bunun modası yok artık takmam derseniz de çok para vermiştim içime oturdu dedirtmeyecek cinsten fiyatları var.Bu arada sitede ayakkabı ve takılara da bakmanızı tavsiye ederim.Çok tarz şeyler var:)Peki sizce ben hangisini seçmiş olabilirim??:)
Asos  $19.88

Asos  $29.83

Asos  cat eye $19.88

Asos mint green $24.86

Asos yuvarlak gözlük $24.86

Asos cat eye $24.86

Asos x işaretli $24.86

Asos cat eye $24.86

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...