8 Haziran 2012 Cuma

DERİN 3 YAŞINDA


Bugün hayatımın aşkı, güzel kızımın Derin'imin doğum günü.İyiki doğdun birtanem.Seninle geçen her anım çok özel çok anlamlı.Seni çok seviyorum.Buraya güne uygun olsun diye eğlenceli bir resim koyayım dedim.Bu resmine çok gülüyorum.Derin'in içinde ki eğlenceyi dışarı yansıtan bir resim:):)

Kısaca bugünümüzden bahsedeyim.Sabah uyandığında bugün doğum günü olduğunu daha önceden hatırlattığımız için herşeyin farkındaydı.Kendisine iyiki doğdun şarkısı söylemeye başladı.:)Tabii ben de eşlik ettim ve beraber iyiki doğdun Derin demeye başladık.Sonrasında da okulda ki doğumgünü partisi için hazırlanmaya başladı.Elbisesini ve ayakkabısını giydi.Tokalarını da alıp 'anne saçlarımı örermisin ' diye yanıma geldi:) Saçını ördüm ve tabiii Derin kendi tarzını da katıp sacının heryerine tokalar takmaya başladı.Bilezik ve yüzüğünü de taktıktan sonra ta ta tammmm Derin hazır:)Beraber pastasını almaya gittik.Arabada kendisini çok zor tuttum pastanın kutusunu açmasın diye neyse ki pasta tek parça halinde okula teslim edildi.Bundan sonrasını ben de merak ediyorum.Birazdan okuldan alıcam ve bakalım doğumgünü partisi nasıl geçmiş ,neler anlatacak bana:)Heyecanla beklemekteyim.Bu akşam Derin'i farklı bir doğumgünü eğlencesi bekliyor.Bugün ayrıca kardeşimin nişanlısının Kınası var :)İki eğlence bir arada.Dero bu gece kurtlarını dökecek.Bol dans ve müzik dolu bir  gece.Dero için bundan daha iyisi olamaz.Şimdi kızımı almaya gidiyorum ve kutlamalar başlasın:):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...