15 Haziran 2012 Cuma

ELEKTRONİK TUTKUNU BABALARA ÖZEL BİR KART


Babalar Günü'ne iki gün kaldı.Kiminiz hediyenizi çoktan aldınız kiminiz de hayatınızda ki bu özel kişiye bir türlü hediye beğenemez durumdasınız.Eğer sizin babanız da elektronik meraklısı babalardansa size çok yaratıcı ve esprili bir hediye fikri vereceğim.iDAD:).Yapılışı çok kolay bu kartı siz hazırlayacağınız için babanız da eminim ki bu hediyeyi çok beğenecek:)İpad ler iphone lar hayatımızın olmazsa olmazı durumuna gelmişken babalar günü için de böyle bir kendin yap projesini görünce dayanamadım ve paylaşmak istedim.Ben bayıldım bu karta superrr:)
Gerekli malzemeler;
* makas
idad kart şablonu
* idad zarf şablonu
* siyah ve beyaz karton
* maket bıçağı
* yapıştırıcı
* gazete kağıdı
* iphone uygulamalarının resimleri
* isteğe bağlı aile resimleri






Resimlerle ,mesajlarla size özel olan bu kartın ayrıntılı yapılışına Sheknows.com 'dan bakabilirsiniz.

Şimdiden tüm babaların ve baba adaylarının Babalar Günü'nü kutluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...