15 Şubat 2012 Çarşamba

DIY: WRAP BRACELETS


Kendi bileziğinizi kendiniz yapmak ister misiniz?Bu deri ve rengarenk bileklikleri yapmak zor gibi görünse de adım adım yapılışına bakınca hiç de zor değilmiş diyor insan.Ben bir an önce bu malzemelerden alıp kendi bileziğimi yapmak istiyorum.Belki sizin de ilginizi çekebilir diye paylaşmak istedim.Kendi takınızı yapmak keyifli olur bence.Ben daha önce kendime gerdanlık şeklinde bir kolye yapmıştım ve bittiğinde de çok hoşuma gitmişti.Tabii görenlerin de beğenmesinden çok keyif almıştım.

Gerekli Malzemeler:
*İki kere dolamak isterseniz 1m deri yeterli.
*Toplu veya taşlı zincirler
*Mumlu ip(takı malzemeleri satan yerlerde var)
*Altıgen somun (nalburdan bulabilirsiniz)
*makas
İpleri seçerken renk uyumuna dikkat edin.Yapılışını resimlere bakarak görebilirsiniz.Ayrıntılı anlatımını da buradan bulabilirsiniz.

images via honestlywtf.com

Ve sonuç mükemmel.Çok şık duruyorlar.Sizce nasıl???

image via Jak&Jil




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...