2 Şubat 2012 Perşembe

ÇOCUKLAR İÇİN SEÇTİM - ONLINE SHOPPING

Yeni bir gün ve yine ben internette alışveriş sitelerini geziyorum.Takip ettiğim birkaç site var ve hergün yeni ne var ne yok diye bakmadan edemiyorum.Bugün de günlük giriş çıkışımı yaptım ve tabii aa bu da iyimiş fiyatı da uygun acaba alsam mı diye düşünürken kendimi durdurdum.Bugün satın almayacağım , beğendiklerimi sizinle paylaşacağım ama yarın için söz veremeyeceğim:)Daha çok yurtdışındaki sitelere bakıyorum ve bazen gerçekten uygun fiyatlara güzel seyler yakalayabiliyorum.Bu sitede Rue la la diye yabancı bir site.Sadece çocuk üzerine değil ama bugün kü yazımda sadece coçuk bölümünden seçtiklerimi koymak istedim.Bu sitede ki diğer fırsatları görmek isterseniz de buradan ulaşabilirsiniz.

Baby Nay Girls(2T-4T) $15.90

Rothschild Red Puffer Coat(2T-4T)$15.90, (12M-24M)$12.90

Sally Miller Teal Tunic (s-xl) $19.90

Rothschild Faux Fur coat (2T-4T)$15.90
Sorel Boy's "Tivoli Plaid" Boots $19.90
Sorel "Cumberland II" Waterproof Boot (Toddler) $15.90
Trumpette socks 12-pack(0m-12m) $19.90

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...