19 Mart 2012 Pazartesi

ARM PARTY

Güneş ,güneş güneşşşş özledik seni:)Özellikle de pazartesine günü güneşle uyanmak çok iyi geldi.Bu güzel güneşli güne uygun keyifli ve rengarenk şıkır şıkır bir yazı olsun istedim.Evet yazımın başlığı 'Arm Party' nedir bu arm party derseniz türkçe çevirerek bu yaz kollarda parti var diyorum.Bu aralar yurtdışında çok moda olan kollara takılan birbirinden farklı ve renkli bileziklerle kollarda parti havası olacak.Deri bilezik,taşlı bilezik,zincir,saat,kelepçe bilezikler aklına ne geliyorsa biraz da uyumu yakalayarak hepsini beraber takıyorsun ve bu yaz kol partisine hazırsın:)Özellikle de yazın yanık tene takılan takılar ayrı bir güzel duruyor.Tak takıştır, gümüşle altını, eskiyle yeniyi birbirine karıştır  aralarına da biraz renk kat kendi kol partinin yarat:)Yurtdışından bulduğum birkaç görseli fikir vermesi için paylaşıyorum.Sen de kendi kol partini arkadaşlarınla ve benimle paylaşmak ister misin??Hadi partiye?:)

İşte bu benim kol partim:)


















images from internet

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...