22 Mart 2012 Perşembe

FRED AND FRİENDS'DEN EĞLENCELİ TASARIMLAR

Daha önceki yazımda Fred and friends'in karton süt sürahisinden bahsetmiştim.Yine aynı markanın birbirinden yaratıcı ve akıllıca tasarımlarını paylaşmak istedim.Üzerinde surat olan tabaktan Derin'a aldım yemek saatini eğlenceli hale getireceğini umuyorum:)Birkaç beğendiğim tasarım var onları da alabilirim.Özellikle 'To do Tattoo' ve 'Finger food'a bayıldım.To do tattoo ile alışverişe çıkarken listeyi evde unuttum derdine son:)Finger food da evde verdiğiniz daveti şık tasarımıyla keyifli hale getirebilir.Yaylı kaşıklar da çocuklar için eğlenceli ama anneler için de bir o kadar sinir bozucu olabilir.Bu güzel,eğlenceli,yaratıcı tasarımları amazon.com sitesinden alabilirsiniz.Keyifli alışverişler:)


















images zuzafun.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...