6 Mart 2012 Salı

NATIVE SHOES

Bugün biraz internette dolaşırken gözüme bu ayakkabılar çarptı.Renkleri cezbetti beni:)Aslında çok yeni bir model değil belki duydunuz belki de benim gibi siz de ilk defa tanışıyorsunuz.Türkiye'ye geldi mi bilmiyorum hoşş gelse mutlaka dikkatimi çekerdi o ayrı ama bilemedim:)Native lastik ayakkabılar Eva (bebekler için olan diş kaşıyıcıların yapıldığı maddde) diye çok hafif bir metaryalden yapılıyormuş .Native Shoes, Crocslar gibi hem  rahat  hem de ayakların hava almasını sağladığından kapalı görünümüne rağmen yazın çorapla veya çorapsız giyilebiliyor.Çocuk modellerinin olması da tabii benim için ilgi konusu:)Kullanım olarak Crocsla aynı ama Native Shoes bence daha tarz duruyor.Modeller Converse ve Vans'a çok benziyor.Ben renklerine bayıldım.Birçok rengi var ve hepsi birbirinden güzel.Özellikle canlı renkler pembe,sarı,mor,kırmızı,yeşil hepsinin en güzel tonu mevcut.Hem büyükler hem minikler evde dışarıda,plajda heryerde rahatlıkla kullanılabilirler.Ben kendim için olmasa da Derin için bir tane sipariş etmeyi düşünüyorum.Ama renkte çok kararsızım:)Siz de beğendiyseniz Amazon'dan veya Native Shoes kendi online sitesinden satın alabilirsiniz.İlgilenenler için çocuk  modelleri $29.99 büyükler için olanlar da $44.99. Tabii bu arda ben kış modundan çıkmak istediğim için sadece yazlık modellerden bahsettim.Siteye girip bakarsanız Native Shoes botları da çok hoş.




Native Shoes çocuk modelleri



1 yorum:

  1. ferçekten ilginçmiş, teşekkürler; güzel paylaşım. (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...