29 Mart 2012 Perşembe

ARTIK MİNİKLER DE ÇOK TARZ:)



Bugün kimin stilini beğendim diye bakınırken gözüme bu şirin mi şirin minik takıldı ve bayıldım.Boşver büyükleri herşeyin miniği güzel diyerekten bugün benim favorim bu güzellik oldu:)Bu ufaklık Aila Wang ,Alexander Wang'in yeğeni ve baştan aşağı buram buram Alexander'ın tarzını üzerinde görüyoruz.Büyüklerin tarzını çocuklarda görünce hoşumuza gidiyor ayyy ne şirin olmuş diyoruz ,çok da güzel görünüyor fakat acaba bu kürkün içinde sıkılmıyor mu merak ettim???Kızımı düşündüm de mümkün değil onu böyle giydiremem sıkıntılar basar benim birtaneme:)Bu arada en son resimde ki Alexander Wang çantasına bayıldım:)Alexander Wang kendi tarzı olan deriler,kürkler,ve siyah rengi yeğeni  için hazırladığı özel koleksiyonda da kullanmış.Bu aralar tasarımcıların çocuk markaları için özel tasarlığı koleksiyonlar çok moda oldu belki bir yenisi de  Alexander Wang'den gelir.










source: here , here and here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...