19 Mart 2012 Pazartesi

YENİ TREND: TIRNAK YÜZÜKLERİ

Tasarımın sonu yok sınırı yok.Bu tırnakları ilk defa bugün görüyorum siz gördünüz mü bilmiyorum ama çok ilgimi çekti.Biraz internette bakındım ve Japonların senelerdir uzun tırnaklarını korumak amaçlı kullandığını öğrendim.Ünlülerden de Nicole Richie 2009'da Blackbook dergisi için verdiği pozda altından yapılan tırnak yüzüklerden (finger nail ring)kullanmış.Şimdi şimdi moda olmaya başlamış.Birçok değişik modeli var,gümüş,altın,swarovski taşlı.Bu tırnak yüzükler uyumlu renkte ojelerle veya bileziklerle kullanılabilir.Çok alışık olduğumuz bir aksesuar değil ama nelere alışmıyoruz ki:)Belki uzun ve taşlı olanlar değil ama sade olanlar tek bir tırnağa denenebilir siz ne dersiniz ?Bu çılgın yüzüklerden sonra da sırada ne var acaba merakla bekliyorum:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...