4 Aralık 2012 Salı

1.SENE HEDİYE ÇEKİLİŞİ

 Merhaba, blog yazmaya karar verdiğim günü hatırlıyorum.Starbuckta oturuyordum internette blogları okurken ya acaba ben de mi  yazsam dedim.Ama ne yazacaktım, ne hakkında yazacaktım hiçbir fikrim yoktu.Bir konu mu belirlemeliydim ,bir tarzım mı olmalıydı bilmiyordum.Blog nasıl açılır bilmiyordum ama olsun öğrenirim dedim.Biraz bakınmaya başladım ve bu konuyla ilgili birçok yazı okudum.Veee işte öyle böyle bir seneyi geçirmişim:)Beni takip edip okuyanlara teşekkürler.8aralık birinci senem doluyor ve bunun bir hediye ile beni takip edenlerle kutlamak istedim ve size bu el yapımı spike bilekliği hediye etmeğe karar verdim. 8 Aralık cumartesi gününe kadar bu yazıma email adresinizin yazdığı bir yorum yazmanızı istiyorum.Arkadaşlarınızla da paylaşmayı unutmayın lutfen!


ÇEKİLİŞE NASIL KATILACAKSINIZ???
1) Eğer bloğumu izlemiyorsanız, sağ tarafta ki izleyiciler bölümüne kayıt olmanız,

2)Sağda ki Facebook da beğen butonunu tıklamanız,

3)Sağda ki Twitter hesabımı takip etmeniz,

4)Sağda ki 'Konbin yarat ,kombin kazan' tıklayıp kombini beğenmeniz,

5) Bu çekilişi blogunuzda, Facebook veya twitter  hesabınızda paylaşmanız,

6)Bu yazımın yorum bölümüne ; email adresinizi, eğer varsa blogunuzda paylaştığınız linki yazan bir yorum bırakmanız 

Herkesin tek bir katılım hakkı olduğunu belirtmek isterim.Çekilişe hemen katılabilirsiniz.Son katılım 8 aralık cumartesi  olup kazanan 10 aralık pazartesi duyurulacaktır.
Hepinizi bol şans...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...