4 Aralık 2012 Salı

ZARA HOME YENİ YILA HAZIR

 Zara Home yılbaşı konseptine bayıldım.Benim favori dekorasyon mağazalarımdan biri olan Zara Home'a mutlaka bir girip bakarım.Bir girip çıkarım dememe bakmayın girerim mağazaya ama bir türlü çıkasım gelmez.Bir de yılbaşı konsepti olunca saatlerce vakit geçirebilirim.Kırmızı,gümüş,altın sarısı renkler de ki yılbaşı süslerine ve hediyeliklere bayıldım.Benim tabiki de favorim kurukafalı kokulu mumlar.Kesinlikle kaçırmayacağım parçalar arasında...Bir de  altın sarısı kutuların içinde ki oda kokularını ve tütsüleri kırmızı kurdelalarla süslemişler.Bence çok hoş bir ambalaj olmuş.Yılbaşı hediyesi almadan önce Zara Home bir göz atın derim.









2 yorum:

  1. koşarak kuru kafalı mumları almaya gidiyoruuum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kaçırma derim.Ben aldım çok şık duruyorlar.. hatta yakmaya bile kıyamıyorum:)Çok da güzel yılbaşı hediyesi olur...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...