14 Aralık 2012 Cuma

BİR ÇANTA DOLUSU LEGO

Hermes'den çok eğlenceli bir tasarım.Ünlü çanta markası Hermes'in Birkin modeli legolarla kaplandı.Çocukluğumda legolarla ne çok oynamışımdır.Çok severdim ve zamanın nasıl geçtiğini anlamazdım.Hermes'in bu yeni koleksiyonunu görünce bayıldım ve hemen paylaşmak istedim.Tasarım çok güzel peki ya heryeri lego olan bir çanta rahat kullanılabilir mi diye düşünebilirsiniz, düşünmekte de haklısınız ama tasarımcılar çantanın fonksiyonel ve gündelik kullanıma uygun olduğunun garantisini veriyorlar.Bu dikkat çekici çantanın fiyatı da klasik modellere kıyasla çok uygun.Gerçek bir Birkin özelliklerine sahip bu özel tasarım çantayı $400'a satın alabilirsiniz.Legonun mücevher tasarımcısı Agnieszka Biernecka'nın legoseverlerin dikkatini çekecek bu tasarımının siyah dışında beyaz ,kırmızı,mavi, açık ve koyu gri renkleri de bulunmaktadır.Farklı renkleri sipariş üzerine 21 günde teslim ediyorlarmış.Bilginize... 
Bu aralar legolarla yapılan tasarımları birçok yerde görür oldum.Moleskine defterlerin de lego tasarımlı olanları var.Bu eğlenceli oyuncak tasarımcıların çok hoşuna gitmiş olacak.



images via internet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...