3 Aralık 2012 Pazartesi

SPEKTRE GÜNEŞ GÖZLÜKLERİ



İtalyan markası Spektre'nin birbirinden güzel aynalı gözlüklerinin camları rengarenk ve  Carl Zeis Vision markalı camlar, güneş ışınlarını emiyor ve geçirmezlik sağlıyor.Bu özelliğiyle de gözlerinizi koruyor.Ayrıca renkli ve aynalı cam olması sayesinde nereye baktığınız da pek anlaşılmıyor:)  ve bir diğer özelliği de aynalı camı sayesinde rahatlıkla rujunuzu tazeleyebilirsiniz:)
Ben çok beğendim çok havalı duruyorlar ve renklerine de bayıldım hepsi birbirinden güzel alacak olsam hangisini seçerdim karar veremedim doğrusu...Spektre gözlüklerin modellerine ve renklerine buradan bakabilirsiniz.Fiyatları da 95-120euro arasında değişiyor.











 images via spektre, theblondesalad and here and here

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...