9 Aralık 2012 Pazar

LOUBOUTIN TIRNAKLAR



Christian Louboutin'in arzu nesnesi haline gelen kırmızı tabanlı birbirinden şık ve seksi ayakkabılarından esinlenerek tırnaklarda Louboutin stiline büründü.Artık yavaş yavaş etrafta Louboutin manikürü istiyorum diyenleri duyarsanız şaşırmayın derim.Kışın da gelmesiyle koyu renk ojeler daha çok kullanılmaya başladı.Bu sezon  siyah,bordo,mor, elektrik mavisi gibi renkler tercih ediliyor.Tabii böyle olunca Louboutin manikürü de çok rağbet görecek gibi.Bu stili uygulamak için tırnaklarınızın biraz uzun olması gerekiyor ama çok da abartmayın bence.Benim gibi uzun tırnak sevmiyorsanız takma tırnak da kullanabilirsiniz.Ayrıca  bu sezon siyah mat ojede çok moda , oyuzden eğer bu manikuru denerseniz siyah mat oje de uygulayabilirsiniz.Mat siyah oje bulamazsanız kozmetik mağazalarında 'oje matlaştırıcı' bulunuyor ,onu siyah ojenin üzerine sürebilirsiniz.Mat siyah oje olarak da size Essie'nin ki şiddetle tavsiye ederim. 




Louboutin tarzı tırnaklar için illa ki siyah kullanmak zorunda değilsiniz.Her renginden ilham alabilirsiniz.Tabii tırnakların altı kırmızı olmak şartıyla:)


Gelelim nasıl yapıldığına; takma tırnak kullanmanızı tavsiye ederim çünkü tırnağınızın iç kısmına ojesi sürerken mutlaka parmağınıza bulaşıyor ve sonra bulaşan yerleri kırmızı ojeyi bozmadan silmesi zor.
Takma tırnakların  iç kısmına kırmızı ojenizi çift kat sürüyorsunuz.Oje kuruyunca tırnağınıza yapıştırıyorsunuz.Sonra da üzerine siyah ojenizi iki kat sürüyorsunuz ve işteee seksi tırnaklar hazır:)

Bakın bu videoda da nasıl yapıldığını gösteriyor.







ps: fotoğraflar bana ait değildir.Hepsi internetten farklı farklı yerlerden alınıp derlenmiştir.

2 yorum:

  1. güzel ve şık duracak bir manikür ama takma tırnak olayına çook uzak olduğum için denemiyorum.. her renkle denedebilir ama adele'e siyah versiyonu çook daha fazla yakıştırdı, beyaz tenli çünkü ;)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,ben de takma tırnak ve uzun tırnak sevmediğim için deneyemiyorum ama deneyen olur da resmini paylaşırsa sevinirim.Çok merak ediyorum nasıl duracak.Tırnaklarımı birazcık uzatabilirsem belki denerim...
      sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...