30 Ocak 2012 Pazartesi

ÇOCUK ODASI-RANZA MODELLERİ

Küçük mekanlarda kullanışlı alanlar yaratmak çok önemlidir.Özellikle de çocuk odalarını doğru mobilya seçimiyle rahat kullanılır bir hale getirmek gerekir.Kalabalık aileler için de eğer çocuklar odayı paylaşacaklarsa mekanı çocuklar için hem keyifli hem de rahat bir hale getirmek kullanım açısından rahatlık sağlar.Ortak kullanılacak odalar için en güzel çözüm ranzadır.Ranza deyip geçmemek lazım biraz araştırınca gördüm ki çok güzel ranza modelleri var.Çocuğunuz tek başına odayı kullanıyor bile olsa ranza şeklinde yatakların alt kısmını oyun alanı gibi tasarlayınca çok hoş bir görüntü ortaya çıkıyor.Bu modellere bir göz atın, çocuk odası yapmak isteyenlere yardımcı olacağını düşünüyorum.










5 yorum:

  1. Bunlar benim çok hosuma gitti. Özellikle 2. sirada ki harika.. Çok ideal bir ürün oldugunu söylüyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. evet gerçekten çok kullanışlı dar mekanlar için özellikle çocuk için oyun alanı da yaratıyor.

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller benim bu konuda bi kaç sorum olucak ama ?

    YanıtlaSil
  4. Sonuncu ve ondan önceki çocuk odası muhteşemmiş ya hem odasında oyununu oynar hemde başka yerlerden atlamaz çocuklar, bence süper bir fikir ilk defa böyle bir model gördüm.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel çocuk odaları. Son resim gerçekten çok iyi düşünülmüş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...