26 Ocak 2012 Perşembe

EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR?

Selincim bu yazım senin için.Dün akşam ki yemekte eyelinerı nasıl bu kadar ince sürdün diye sormuştun ben de sana bir yazı yazıyım dedim:)Hemen ilk denemede olmuyor bir kaç kere denemen gerekiyor şekerim:)Eyelinerı önceden bir davete gittiğimde kullanırdım ama artık gündüz dışarı çıkarken bile çekiyorum.Makyaj yapmasam bile bir eyeliner sürsem yetiyor.Gözlerin daha büyük ve kirpiklerin daha dolgun görünmesini sağlıyor.
Öncelikle kullandığım malzemelerden bahsediğim.Ben Mac'in jel eyelinerını kullanıyorum.Hem kullanımı rahat hem de akmıyor ve uzun süre dayaniyor.Eyelinerı sürmek için iki çeşit fırça var.Biri ince uçlu ince çizgiler çekmek için kullanımı rahat ,diğeri de kesik uçlu bununla da biraz daha kalın ve kavisli çizgiler çizebilirsin.Ben her ikisini de kullanıyorum ama ikisinden birini tercih edebilirsin.
Mac eyeliner fırçası
Mac jel eyeliner

Evettt şimdi sıra uygulamasına geldi:)Hemen pes etmek yok birkaç denemeden sonra alışıyorsun ve daha rahat sürebiliyorsun.Eyelinerı düzgün sürebilmek için aşağı doğru bakıp göz kenarını alnına doğru kaldırıp,kirpiklerinin başlangıç noktasına doğru düz bir çizgi çiziyorsun.Bu çizginin yukarı, göz kapağının şakaklara yakın kısmına açılı dışa doğru bir çizgi olmasına dikkat et.Eğer aşağı doğru olursa bu gözlerini düşük gösterir. Olabildiğince kirpik diplerine yakın sürmek gerekiyor.Gözlerin daha belirgin olması için gözün iç köşesine daha ince dışa doğru daha kalın çizgi çizmek gerekiyor.Eyelinerın kalınlığı sana bağlı eğer biraz daha kalın olsun diyorsan ozaman çizdiğin ince çizgiyi biraz taşırarak kalınlaştırabilirsin.
Selincim denemelerini bekliyorum.Umarim yazımın bir faydası olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...