31 Ocak 2012 Salı

ONLINE SHOPPING


İnternetten alışveriş nasıl bir çılgınlık ki kendimi bundan alamıyorum.Hergün mutlaka girip bakıyorum ne var ne yok diye:)Bugün olmasa da bir sonraki gün mutlaka alacak birsey buluyorum.Özellikle de kızım doğduğundan beri bu çılgınlığım iyice arttı:)Kendimden çok ona alıyorum.En güzeli de siparişlerimin eve geldiği an:)Satın aldıktan bir süre sonra alışverişini unutuyorsun ta ki kargo evine gelene kadar.İşte o geldiği zaman da büyük bir heyecanla açıyorsun nasil çıkacak resimdeki gibi güzel mi diye merak ediyorsun.Eğer beğenirsen de çok büyük keyif oluyor.Tabii bazen hayal kırıklığı da olabiliyor.Ama şu ana kadar çok yaşamadım.Bugün Derin için sipariş ettiğim botlar geldi ve aynı heyecanla açtım paketi ve çok beğendimmm:)Daha önce aynı markanın başka ayakkabılarını da almıştım oyüzden beğeneceğimden emindim.Sizce de şirin değiller mi:)??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...