5 Ocak 2012 Perşembe

ÇOCUKLUĞUMUZUN ÇİZGİ FİLMLERİ

Biraz geçmişe gidelim mi??? Yaşı 25-37 arasında olanlar mutlaka bahsedeceğim çizgi filmleri hatırlayacaklar.Benim çocukluğum bu çizgi filmlerle geçti.Hepsi de birbirinden güzeldi ve büyük bir keyifle izlerdim.Hiçbirini kaçırmazdım:) Eminim sizin de bu yazıyı okurken yüzünüzde bir tebessüm olacak. Aklıma gelenler bunlar ama unuttuklarım da olabilir.Hazırmısınız eskiye dönmeye:)

CLEMENTINE
Ne çok severdim.Müziğine de bayılırdım.Clementine uçak kazası geçirip sakat kalmış, Hemera adında bir peri kocaman uçan bir kürenin içinde gelir ve Clemnentine ile birlikte dünyayı gezerek maceradan maceraya koşarlardı.

HEIDI

Pembe yanakları güler yüzüyle çok sevimli bir karakter:) Konusunu kısaca hatirlatayim ;Heidi anne ve babasını kaybettikten sonra teyzesi Onu Alplerin eteklerinde yşayan huysuz dedesinin yanına gönderir.Heidi  dedesi ,keçileri ve çoban arkadaşı Peter'la çok güzel vakit geçirir.Teyzesi Heidi'yi zorla Frankfurt'ta bir ailenin yanına gönderir ve hikaye böyle devam eder...
CALİMERO
                     Pıtır pıtır dolaşır başına dert açardı sonrada    'Ama bu haksızlık öyle değil mi? ' derdi:)
ŞEKER KIZ CANDY

                                               Adı gibi şeker bir kızdı Candy:)
HE-MAN
He-man ,İskeletor ,Atılgan,Orko,Tila ne çizgi filmdi ama:) 'Gölgelerin gücü adına güç bende artık' dediğimi hatırlıyorum:)
YAKARİ
Kızırdereli küçük Yakarinin bir atı bir de yakarikuku diye öten bir kartalı vardı:)Garip br çizgi filmdi ama izlerdim:)
CASPER-SEVİMLİ HAYALET


Daha bir çok çizgi film var ama hepsini bu yazima sığdıramadım.Devamı gelecek:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...