12 Ocak 2012 Perşembe

KİTAP: BİN YÜZ BİR İNSAN

Bugün kitap günü yapayim dedim D&R a girdim ve daldım kitapların arasına.Hepsine tek tek bakiyorum yeni çıkanlar , çok satanlar.Kitapları elime alıyorum sayfaları çeviriyorum bakalım hangisi dikkatimi çekecek.Bugünün şanslısı Aret Varyantan'ın 'BİN YÜZ BİR İNSAN' oldu. Belki de ruh halimi en iyi bu kitap yansıtıyordu..bilmem...Herhangi bir sayfayı çevirdim, biraz okudum sanki kendi günlüğümü okur gibi yazmak isteyip de yazamadıklarımı...Veee direkt aldım kitabı bakalım kitabı okuyunca da ilk izlenimim gibi mi olacak göreceğiz:)
Tabii aldıktan sonra kitapla ilgili biraz araştırayim dedim.Kitap yeni bir kitap değil ama benim yeni ilgimi çekti.Kitap çıkmadan önce kitabın müziği  okurlarıyla buluşmuş.kiatbın müziğini Gökhan Kırdar yapmış.Bir de videosu var.Türkiye'de ilk kez bir kitapta barkod özelliği kullanılmış.Okurlar cep telefonlarıyla kitabın tüm görsel ve içeriklerine doğrudan ulaşabiliyormuş.Ayrıca kitabın ipad ve e-book versiyonları da yayınlanacakmış. Vayy bee ne kitap seçmişim.Şimdi sıra kitabı okumada:)

                                                   Bin Yüz Bir İnsan Video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...